fredag den 10. august 2012

The US

Så kom dagen - endelig.

Jeg er nu landet sikkert i Newark og er tjekket ind på hotellet. Jeg bor på værelse med en anden pige fra Danmark. Vi har fået at vide at vi skal bo 3 på hvert værelse, men her er kun 2 senge så vi venter spændt;p
Dagen startede med morgenbrød med familien, hvor efter de sidste ting blev smidt i kufferten og så afsted til lufthaven. Vi samlede Amalie op på vejen og mødte Sof der ude. Det var lidt svært at sige farvel, men da pigerne begyndte at græde var det nærmest umuligt.
Men vi kom godt igennem sikkerheden. Jeg fik lige skræmt mine forældre da jeg ringede og fortalte at der havde været problemer med min ESTA fra februar, men de skal jo også have noget at bruge dagen på(;
På flyet var der ingen interesante film så flyveturen var lang og maden dårlig så nu er jeg ved at dø af sult. I immigrationen var der ingen problemer. Jeg fik vist både visum, DS2019 og hvad der nu ellers skal vises. Manden bag skranken var super sød (hvis man tager det op mod "hans slags")

Dem fra resten af Skandinavien skulle allerede havet været her, men der har åbenbart været storm hele morgenen så deres fly er blevet omdirigeret til Boston, så dem venter vi lige på så vi kan komme ud at få noget mad inden vi skal i seng. Klokken er kun 18 her, men folk er dog stadig ved at være ret trætte på grund af jetlag og flyveturen.
Imogen er der morgenmad klokken 7:00 og så skal vi være klar til at tage på siteseeing klokken 8:00. Når vi har været det er der "fri leg" i New York.


Glæder mig!
Knus. Savner jer allerede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar