søndag den 19. august 2012

Familie, football og Zoo

Lørdag stod den på familie besøg og football igen. Justin en af Mikes søstres søn havde fødselsdag. Judy (Justins mor) bor ikke så langt væk, men der var alligevel et lille stykke at køre. Judy var rigtig sød. Resten af Mikes søstre kom også. Han har 5 så det er ikke så lidt. Vi spillede et spil hvor man kaster risposer på er plade med et hul i og prøve at ramme hullet, på den måde får man point. Det var faktisk meget sjovt selvom jeg var mega dårlig til det. Efter det kørte vi til Lexington (halvanden times kørsel) hvor Sean skulle spille klokken 7:30. Vi var det lidt i 7 så vi var der i god tid og der var næsten ingen andre. Og så lige pludselig starter kampen. Det var lidt underligt. Så der var rigtig mange der kom klokken 7:30 som missede det første quarter. The Bluebirds vandt og Sean spillede hele kampen så det var fedt.
I dag har vi været i Zoo. Jeg sværger den er kæmpe. Vi var der i lige omkring 3 timer og nåede kun at se 1/3 af den. På vejen tilbage kørte vi forbi Kaitlyns skole University of Ohio. Nu ser jeg baseball med Kaitlyn. Det fanger mig ikke rigtig, men det er da sikkert meget sjovt(;

Jeg har kun været her en uge nu og føler mig allerede meget som en del af familien. De er så søde og tager mig med til alting. Så det er fedt. Jeg er nervøs for skolen på onsdag, men det skal nok blive godt.
Min billet fra football igår






De fleste af dyrene var ret trætte ligesom dem i københavns zoo. Men her er også super varmt så måske var det bare på grund af varmen.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar