tirsdag den 21. august 2012

Skole imorgen

De seneste dag har været hyggelige. Søndag aften tog vi ud og spillede minigolf. Mig, Ryan, Kaitlyn, Ryan (Kaitlyn’s ven som hedder Ryan ligesom hendes kæreste), Sean, Kelsey, Matt og to andre drenge, som jeg ikke kan huske hvad hedder, men jeg skal have engelsk med den ene.
I går havde jeg det ikke så godt. Mine nerver for skolen er begyndt at spille, tror jeg. Så det meste af dagen lavede jeg ikke noget hang og så lidt TV i stuen med Ryan. Han er super rar. Han snakker hele tiden og stiller så mange spørgsmål så han er nem at være sammen med. Ved 12-tiden gik jeg en tur fordi jeg følte at jeg var nød til at lave bare et eller andet. Jeg gik til den nærmeste tankstation og købte mig en Arizona. Uhh, den var god(: Om aftenen tog Kathee, Kaity, Ryan og jeg ned til floden og gik over en bro til Cincinnati, hvor vi gik en tur. Det var rigtig hyggeligt.  Jeg lærte nogen af bygningerne at kende og fik noget Amerikansk historie.
I dag har været en af de mere travle dage. Vi startede dagen med (da Sean var stået op (kl.12)) at køre Down Town i TJ Maxx fordi Sean skulle have nogen jeans. Så kørte vi hjem fordi Sean skulle til træning. Så kørte Kathee og jeg tilbage igen så jeg kunne se noget mere af Down Town Cincinnati. Jeg så en helt masse ting som jeg alligevel ikke kan huske hvad var. Til frokost spiste vi frozen yogurt fra Orange Leaf . Det var virkelig godt! Men tiden løb fra os og klokken to skulle jeg være på skolen for at få en rundvisning mere. Denne gang af nogen af eleverne.
Her til aften har vi set The Hunger Games. Som Kaitlyn var ude at købe lørdag nat, da den udkom, sammen med Ryan, Ryan og Jenny.

Jeg er så nervøs for skole i morgen at jeg ikke kan sove.

Ohio


Kentucky

Fra venstre - Kathleen, Kaitlyn og Ryan (kæresten)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar