søndag den 19. august 2012

Stille og roligt


De seneste dage her i Kentucky har været meget stille og rolige.
Onsdag var jeg ude at købe mine ting til skolen og ude at spise frokost med Sean, Kelsey (Seans kæreste) og Kathee. Det var super hyggeligt. Ellers skete der ikke så meget onsdag.
Torsdag var jeg ”alene” hjemme det meste af morgenen det vil sige Sean sov så det føltes som at være alene. Matt og Kelsey kom mens jeg skypede med Line så de sagde hurtigt hej til hende inden vi tog på Wendy’s for frokost. Kelsey fortalte at hun havde fundet ud af at vi skal have art sammen. Så kender jeg da i det mindste en i en af mine timer.  Kaitlyn kom hjem fra hendes miniferie om eftermiddagen og om aftenen tog vi hjem til Ryan (Kaitlyns kæreste) for at spise aftensmad. Der var nogen andre af Kaitlyns venner. De inviterede mig med ud at spise is. Jeg sværger det var den bedste is i verden. Meget bedre end Ben&Jerrys, hvis det altså er muligt.
Fredag var jeg ude at shoppe med Kaitlyn og Ryan. Det var meget hyggeligt, jeg købte et par T-shirts i H&M mest fordi de var super billige. Ved 5-tiden hvor der kom gæster i anledning af the Bluebirds første football game. Vi lavede lidt burgere og kylling før vi alle tog ned på skolen for at se mit første football game. Til min store overraskelse kunne jeg faktisk godt lide spillet.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar