tirsdag den 14. august 2012

Videre til Kentucky

Så er dagene i NY forbi. Det var super fedt at snakke med de andre der står g skal ud på det samme eventyr som dig. Vi så stort set alt man skal se i NY tror jeg, men en stor del af det havde jeg allerede det, men det var stadig super fedt. Det der gjorde mest indtryk var nok at se World Trade Center, men det fedeste var at se Manhattan fra Brooklyn. Jeg har ikke købt særlig meget kun to T-shirts, en med tryk og en uden. Og så håber jeg at det er nogen man må gå med i skolen. 
Nu er jeg i Kentucky. Og jeg ved næsten ikke hvad der er op ned mere!!!
Jeg har allerede oplevet SÅ mange ting. Tingene fungere helt anderledes her end der hjemme.

Dagen startede tidligt 2.20 stod Christine (min roommate) og jeg op for at gøre os klar og pakke de sidste ting. 3.10 var vi i lufthavnen i fuld gang med at tjekke vores bagage ind. Alt gik helt gnidning frit, selvom folk var super trætte. 
Flyet gik til tiden. Jeg sov hele vejen så den 1,5 time var hurtigt gået. Da vi stod af flyveren i Charlotte sagde jeg farvel til de andre og fortsatte på egen hånd ud i den store lufthavn. Jeg tror ikke at min gate kunne havet været længere væk, men jeg fandt den i god nok tid til lige at nå at købe noget morgenmad på vejen. 
I flyveren sat jeg ved siden at en gut der helt tydeligt aldrig har været uden for USA's grænse. Han var super flink og ville meget gerne snakke. 


Where are you from?”

”Denmark”
”In which state is that?”
”It’s in Europe”
”Oh, so it’s a different country!”



Jeg mødte min værtsmor og far i luftehavnen og sammen gik vi ud for at finde min taske. Den kom hurtigt og nærmest før jeg vidste af det var jeg på vej til mit nye hus.  
Da vi kom til 29 Winding Way. Fik jeg mit eget værelse, det er grønt. Her efter blev jeg vist rundt og de havde forberedt en list fra områderepræsentanten med regler i huset. Der er ingen regler jeg mener er uretfærdige. Jeg var så træt at jeg faldt i søvn da jeg begyndte at pakke ud, men da jeg vågnede igen var de andre blevet sultne så vi tog på noget der hed et eller andet med Golden Chili som er en restaurant hvor de kun serverer kødsauce med chili i. Man kunne få det på to måder på spagetti, som var det jeg fik, eller over hotdogs. Det smagte mega godt.   
Efter det tog vi ned på skolen for at lave en aftale om at jeg kunne komme tilbage i morgen for at lave mit skema. Kathleen viste mig rundt på skolen. Den er kæmpe jeg ved ikke hvordan jeg nogensinde kommer til at kunne finde rundt på den. 
Da vi kom hjem igen var Sean kommet hjem fra træning så vi sagde hej og han spurgte om jeg ville med ud at se pigerne spille soccer fordi hans kæreste spiller på holdet. Jeg tog med. På vejen samlede vi en af hans venner op der hedder Math, men bliver kaldt Farney (sådan lyder det i hvert fald når de siger det). Sean kørte det var lidt underligt han er ikke meget ældre end mig, men han har haft sit kørerkort i næsten et år. Da vi kom der ud viste det sig at alle tre pige hold skulle spille – freshmen’s, GV’s (eller noget) og så noget der svarer til første holdet.
Vi var først hjemme igen da de andre havde spist , så Sean, Math og jeg spiste lasagne sammen. Bag efter gik jeg i seng mens drengene gik ned i kælderen for at spille playstation.


Det er skerevet den 13. jeg er bare først kommet på nettet i dag.

Det nye World Trade Center

Manhattan fra vandet 

Frihedsgudinden 

Alle fra campen. En del er dog skåret ud på billedet blandet andet mig;p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar