tirsdag den 4. december 2012

Glemte vist at dele det her indlæg, hov


Sidste sidste søndag var jeg til mit andet stævne det gik fint nok. NKU har været lukket på grund af problemer med chloren så havde kun trænet to gange den uge sammen med Highlands swimteam. Træneren elsker mig herre meget. Stævnet var fra klokken 1 til 4 så det var meget rart. En af grundene til at det var så hurtigt var at de brugte begge ender af poolen samtidig det synes jeg var mega smart. Men Kathy og jeg var der klokken 7 fordi der er en regel i klubben at man skal arbejde mindst 6 timer hver gang der er et hjemmestævne og det er lige meget om du svømmer eller ej.

Sidste sidste lørdag var jeg til min første Thanksgiving. Den var sammen med Mikes familie. Her i huset holder de to Thanksgivings en med hver side af familien. Her mødte jeg min ”kusine” Taylor hun er super sød og vi kommer super godt ud af det med hinanden. Den rigtige Thanksgiving var torsdag. Der var vi hjemme hos Kathleens forældre sammen  med hendes søskende. For at være ærlig kan jeg ikke rigtig forstå hvorfor folk elsker Thanksgiving så meget. Maden var ikke rigtig noget sælrigt og det er alt hvad det handler om så vidt jeg har fået det forklaret. Der er heller ikke nogen der ved hvorfor man holder det bare at man skal spise kalkun og at dagen efter er Black Friday. Black Friday er en dag hvor butikkerne traditionelt åbner omkring midnat og har tilbud på alle mulige forskellige ting mest film og musik.

Sidste lørdag fandt vi juletræet frem fra kælderen, byggede det, købte lyskæder til at putte på det og pyntede det. Det var godt nok noget af det mærkeligste jeg nogensinde har været med til. Lige indtil jeg fandt ud af at man også sprayer det med gran duft. Det er meget pænt men slet ikke noget jeg forbinder med at juletræ, haha.



Svømmehallen hvor vi svømmer stævner

Mit eneste billede fra black friday. Man kan vel bare sige at ingen var et kønt syn den dag

Kassen med juletræet. Vi var lige ved at bygge det.



Så er det færdigt og fint

Ingen kommentarer:

Send en kommentar