fredag den 21. december 2012

Og det var så sidste uge...


I onsdags var det så tid til mit første svømmestævne med skolen. Det var ret sjovt og på INGEN måde seriøst. Jeg svømmede 2 holdkapper 4*100 fri og 4*50 IM hvor jeg svømmede ryg. Og så svømmede jeg ellers 100 ryg og 50 fri.
Til skole stævner er det sådan at man regner point ud fra hvilken plads man kom på. Til stævnet var de 5 skoler i vores county. Så det vil sige en helt masse fra mit svømmehold hos Marlins var der. Så det var ret lækkert at vi vandt i det samlede pointløb. 

Torsdag var min 4 måneders dag her i Kentucky. Der skete ikke rigtig noget jeg var super træt og gik tideligt i seng. Det er bare underligt at tænke på at pm under en måned er mindre tid tilbage end jeg har været her…

Lørdag var vi været ude og shoppe til Kaitlyns adopterede julefamilie Det var meget hyggeligt indtil Sean på vejen hjem ringer og siger at han og Kelsey er kørt ind i motorværnet. Men de var begge okay. På grund af regnen var Seans bil svunget ud da han prøvede at køre på motorvejen. Det vil kosten ham lige under 3000 dollar at få den fikset hvilket han åbenlyst ikke har råd til så i øjeblikket leger han vist med tanken om at købe en ny bil for det han kan få for hans bil med skaderne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar