onsdag den 26. december 2012

Jul


Så er julen forbi her i det lille hus og snart tid til nytår.

De sidste dage af skolen gik med eksamener 3 dage, 2 om dagen, alle på to timer. Jeg håber det gik godt. But who knows.

Lørdag var det tid til mit andet skole meet. Denne gang kun for piger. Det gik rigtig godt. Vi vandt over skoler der alle har haft tidligere elever til OL så det var luksus. Om aftenen lavede jeg risengrød. Det var en succes så jeg var glad. Efter det tog Kathy og jeg ud og se på julelys. Der var nogen ret crazy huse så det var rigtig sjovt. Så jeg kunne også de hvor nogen af de børn jeg hænger ud med på skolen bor. Jeg sværger nogen af dem bor i de største huse i kunne forstille jer og de opfører sig bare som helt almindelig børn. Det er underligt at tænke på.

Den 23. var vi hjemme hos Mike’s søster Jan for at pynte julesmåkager med resten af familien. Det var meget sjovt fordi det var hele familien der var samlet og ALLE pyntede så det ikke kun var børnene. Men på den anden side er jeg en af de yngste børn på den side af familien. Så hvis det kun var børnene havde det nok ikke været skide skægt.

Den 24. var vi så ude hos Kathy’s bror Mike. For at udveksle gaver med den side af familien og spise julemiddag (skinke). På den side er der et ton af børn og det er ikke lige min kop te, men de opførte sig okay så det var ikke så slemt.  

Den 25. blev jeg vækket af Kaitlyn ”wake up Santa has been here” hahhaha. Vi åbnede gaver, spiste morgenmad, lagde et puslespil inden vi to ud til julemiddag (kalkun) hos Sue Mike’s søster hvor vi spiste og hyggede.

Som det ser ud lige nu har jeg ikke rigtig nogen planer for nytår. Mike og Kathy tager ud til nogen venner, men der regner jeg ikke med at tage hen. Sean snakkede om at have noget her så nu må vi se.

Det sner udenfor. Så alt er lukket ned hvilket jeg synes er lidt fjollet, men altså det er jo USA.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar