mandag den 3. september 2012

Der sker så meget

Der er sket så meget på det sidste så jeg har slet ikke haft tid til at skrive. Skolen bliver nemmere for hver dag. Det eneste fag jeg finder lidt svært er matematik fordi jeg nu skal holde styr på alle de forskellige udtryk på engelsk. Jeg har fået nogen forskellige venner her. Jeg spiser frokost med Kelsey og tre andre piger hver dag. Vi hygger og jeg hører lidt sladder fra skolen selvom jeg ikke har nogen ide om hvem det er. Jeg har engelsk med en pige der hedder Emily. Hun er super sød. Vi har aftalt at jeg tager i kirke med hende en af dagene så jeg kan prøve det. Onsdag havde Sean fødselsdag o, jeg gav ham to træningsbluser. Samme dag var jeg til åbenthus hos The Marlins og starter her den 10. Fredag kørte Kathee og jeg til Louisville for at snakke med min områderepræsentant. Lørdag kom der en pakke hjemme fra med en fin ring og lakridser fra min dejlige familie og eftermiddagen og aftenen var vi til pool party, i dag mandag var det Labour day så i dag har vi haft fri og benyttede lejligheden til at tage ud at shoppe.  I går blev jeg inviteret til homecomming. Min date hedder Austin og jeg kender ham overhovedet ikke, men det bliver sikkert meget sjovt. Så nu skal jeg også ud at købe en kjole, som Katilyn og Kelsey allerede har gjort krav på at komme med ud at vælge(;





Ingen kommentarer:

Send en kommentar