mandag den 10. september 2012

Lever stadig

De seneste dage har været rigtig hårde. Jeg har haft lidt hjem ve og har ikke fattet en brik af hvad vi lavede i math. Så nu er jeg flyttet ud af min math klasse og tager nu matematik på mere basis niveau. Det bliver rart startende i morgen. But when life is hard we go shopping. Så har været ude at shoppe ret meget på det sidste. Har købt klip klapper, nike sneakers, et mere par nike shorts, undertøj og en kjole til homecomming. Og så spiste jeg Greaters (noget super god is) til aftensmad i går da jeg var alene hjemme.
I dag var også min første dag til svømning. Det var ikke så slemt, men jeg troede stadig at jeg skulle dø. Folk virker super søde. Der er en tradition på holdet om at man spiser sammen en gang om ugen. Så på onsdag skal jeg ud og spise med holdet, det glæder jeg mig til.

Det var en lille update på livet som amerikaner. Finder nogen billeder i morgen. Føler for at gå tideligt i seng fordi jeg sov over mig i morges.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar