lørdag den 29. september 2012

En travl uge


Denne uge har været ret travl. Har haft en del lektier og en masse testsL Onsdag havde jeg ondt i ryggen fordi jeg tirsdag overså at der ikke var helt så dybt i bassinet som jeg troede. Så var ikke til træning. Så blev hjemme fra træning fordi det gjorde ondt når jeg bevægede mig. Havde en varmepude på hele eftermiddagen så om aftenen var det lidt bedre så vi tog i Target for at købe et nyt penalhus fordi det jeg ellers havde købt var bunden faldet ud. Her er nogen billeder fra ugen.

Frozen Yoghurt. Yumyum. Det er bare godt tror jeg er blevet afhængig, men så er det godt at der er 0 kalorier i   

Klar til første time (matematik). Var lidt træt her til morgen så glemte at spise morgenmad, men så er det godt at man kan købe "morgenmad" på skolen. Haha, jeg bliver tyk
På vej til træning i bussen. Nogen gange går det op for mig med et brag at jeg er i USA.
Svømmehallen hvor jeg træner på NKU (Northern Kentucky University)  

Frokost er bare YUM! Looool


Halvdelen af de ord jeg skal lære til Sports Medicine test på onsdag. 


Når man lige er et smut forbi Ryans job hos Loreal USA. Er skuffet over at Redken, Loreal, Garnier, Maybelline, Matrix, Lancome er det samme frima. Føler mig fjollet når jeg siger det ene er bedre end det andet nu. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar