mandag den 15. april 2013

Spring Break

For et par uger siden var jeg i Orange Beach, Alabama på Spring Break sammen med min familie hjemme fra Danmark. Vi kørte der ned. Vi kørte af sted torsdag lige efter skole, overnattede i Nashville. Vi spiste aftensmad i Nashville down town. Det var en super fed by og et sted jeg helt sikkert gerne vil tilbage til en dag. Dagen efter kørte vi af sted igen – 7 more hours to go. Efter omkring 4 timers kørsel holdt vi in for at få noget mad og gæt hvem vi mødte lige der på Burger King i Greenville, Alabama var min familie. Det var skønt endelig at se dem igen og helt underligt. Jeg kørte videre i midten mellem mor og lillebror indtil vi nåede kysten. På Orange Beach havde vi lejet e condo hvor vi alle (begge mine familier) skulle være en uge. I den uge shoppede vi, gik tur, spillede bold, solbadede, var ude at spise, få vores negle lavet og bare hyggede. Næsten hver aften hang vi ud med Mrs. Burns (min sport medicin lærer), hendes mand, søn og to venner. Mens vi var u Orange Beach slog Kelsey og Sean up så jeg var lidt nervøs for at det ville være akavet når vi kom hjem, men her er det åbenbart ikke noget særligt når man slår op efter 8 måneder. Ingen af dem opfører sig akavet eller noget så det gør det en del nemmere for mig. 

Nashville by night
Når man er så brændt at man ikke kan gå ud kan man jo lige så godt træne


På vej ud at spise

På stranden

Jep, lige mellem to stater. Florida og Alabama

Lillebror

Ude at gå og se på aligatorer

Gå tur

Aligator babier

Gåtur

Bæltedyr



Ingen kommentarer:

Send en kommentar