torsdag den 7. februar 2013

Svømning, svømning, svømning.

Så i den her weekend står den på regionals high school championship. Som er vores område mester skab. Det virker som om vi har en ret god chance for at vinde. Jeg har ikke rigtig sat mig ind i det for at være ærlig. Jeg skal svømme 500 fri og 100 ryg og nok 2 holdkapper, men det ved vi ikke før imorgen.

I dag havde vi brænd øvelse på skolen, det var meget rart med lidt fri tid i skoletiden for på det sidste har vi arbejdet super hårdt i ALLE fag!

Fordi vejret var lækkert tog Sean og jeg en tur i Mustangen efter skole.

Lige nu kigger vi på Spring Break ferie som ville være i slutningen af Marts. Vi har snakket om Texas, South Carolina og Georgia. Personligt vil jeg helst til Georgia, men nu må vi se(:

Ville bare lige opdatere jer fordi jeg har fået små anmærkninger over mit slack. Hahaha, Jeg har to afleveringer at færdiggøre. kys


Ingen kommentarer:

Send en kommentar