lørdag den 9. februar 2013

Regionals


Så var det tid til Regionals. Der er 5 regions i Kentucky og vi er region 4.

Onsdag havde vi en hold middag hjemme hos en a drenge fra holdet. Vi spiste pizza(troede ikke det var muligt, men er altså ved at være godt træt af pizza!!) og de mest fantastiske cupcakes jeg nogensinde har set.

Fredag var en luksus dag! Jeg fik 100% i math test og 98% i kemi test og ikke nok med det fik hele svømmeholdet fri en halv time før tid så vi kunne nå til opvarmningen.

Selve stævnet var over to dage. Fredag og lørdag. Fredag var indledende og lørdag var der finaler. Fredag efter skole kørte jeg med en af drenge fra holdet ud til hallen. Jeg svømmede jeg 50 fly på holdkap – 28:45, 500 fri – 5:29, 100 ryg – 1:06 og 50 fri på holdkap -  27:30. Det var en super god dag for mig.  Jeg kvalificerede mig i alt.

Så lørdag svømmede jeg 50 ryg på holdkappen (man kan ændre holdkapperne så meget man vil) og gik 30:3, 500 fri på 5:24,05 og 100 ryg på 1:03. Så jeg var pumped! Finalerne hanlede primært om at kvalificere sig til State Championshippet og vinde Regionals for din skole. Alle vores holdkapper kvalificerede og jeg tror nok at jeg kvalificerede i mine individuelle løb. Ud over det vandt vi det kombinerede regional (piger og drenge sammen), kom 2’er for pigerne og 3’er for drengene. 



Jep, sådan et skal man gå rundt med om halsen inde i hallen

Et plus ved dette stævne var at alle fik medaljer helt ned til 6. pladsen




Ingen kommentarer:

Send en kommentar